Subject: referentskiri
From: Avatari tõlkebüroo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Jun 2025 10:30:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme osalemas Euroopa Liidu tõlkehankes, kus oleks vaja ka meie klientide
kinnituskirja tehtud tööde osas (manuses).

Kas oleks võimalik see andmetega täita ja meile tagasi saata?

Oluline on, et oleks lisatud päis, kui võimalik, siis ka jalus.
Allkirja oleks väga vaja käsitsi, mitte digitaalselt. Samuti palume lisada
jalusesse ettevõtte logo.

Ootaksime seda tagasi hiljemalt 20.06.

Tervitustega

Kristel Hallop

Projektijuht

tel 553 3218

e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.avatar.ee/> www.avatar.ee

Tõlkebürool Avatar on tõlketeenuste standardi ISO 17100, masintõlke
toimetamise standardi ISO 18587 ja kvaliteedijuhtimissüsteemi standardi
ISO 9001 sertifikaadid.

Avatar Translation Bureau holds the certificates of the Quality Standard
for Translation Service Providers ISO 17100, Post-editing of machine
translation output ISO 18587 and Quality Management Standard ISO 9001.